چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش

چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش؟ مشخص شده است که برای بیمار به بیماری کلیوی هنگامی که سلول های کلیه خود را نکروز کلیه خود را می رود به کوچک شدن، و پس از آن یک سری از علائم ظاهر خواهد شد. بنابراین به منظور زندگی بهتر، بیمار نیاز به برخی از اقدامات و یا درمان منظم برای جلوگیری از کلیه از کوچک شدن است.

چگونه برای جلوگیری از کلیه از کاهش؟

اول، ما برخی از دارو های سم زدایی کمکی برای کمک به کاهش کراتینین سرم و سموم دیگر استفاده کنید. این شامل دهان و دندان مصرف دارو، سم زدایی، چینی درمان انما پزشکی و درمان با حمام گیاه چینی. انما می تواند کمک به حذف سموم توسط دستگاه گوارش و گیاهان دارویی حمام درمانی می توانید کراتینین سرم با بهبود طیف گردش خون بدن و عرق کردن را کاهش دهد.

دوم، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای ضد التهاب و ضد انعقاد به عنوان کنترل واکنش ایمنی در کلیه و جلوگیری از پروتئین و نشت خون در ادرار. در این راه، ما می تواند به توقف پیشرفت بیماری و بهبود بهبود عملکرد کلیه. دهان و دندان گرفتن طب چینی برای تقویت چی سالم در بدن انسان داده خواهد شد.

سوم، ما باید برای جلوگیری از گلومرول بیشتر از اسکلروزه، ترویج بهبود گلومرول و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده توسط درمان جامع.

با درمان طب چینی، ما می توانیم یک محیط داخلی تمیز برای رشد سلول های بنیادی است. سلول های بنیادی خوبی کشت در کلیه با افزایش جریان خون در کلیه ها می رسند و تمایز به سلول های جدید کلیه است.

برای بیمار متفاوت است علائم متفاوت است، بنابراین درمان نیز باید متفاوت باشد. اگر می خواهید بدانید که چه چیزی برای شما بهتر از درمان است، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما بفرستید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: